Als een kat op iemands kleren slaapt betekend dit dat hij die persoon graag ziet?

Mijn kat ligt altijd op de kleren van mijn broer. Ik ben een beetje jaloers. Waarom niet op mijn kleren? Mijn broer aait mijn kat nooit? En ik de hele tijd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
15.9K
Ritsuka
11 jaar geleden
Goh, wat vervelend, geen haren op je kleren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist wees blij, scheelt een hoop ontharen, want dat is een k*t werk..

Het beste antwoord

Nee, dat betekent vooral dat hij de kleren van je broer graag ruikt.

Onze kat sliep het liefst op de werkkleding van mijn man, vooral
de t-shirts die nog niet gewassen waren. De kat lag dus vaak in de wasmand,
waar de vuile, bezwete werkkleding van mijn man lag.

Het heeft dus niks met aaien te maken.
Maar misschien gebruik jij een luchtje, waar de kat niet zo dol op is.
Ga eens zonder deodorant te gebruiken een poosje sporten in een t-shirt
wat je daarna niet wast.
Kijk dan wat er gebeurt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Veel katten houden van bepaalde "niet schone" luchtjes, een shirt dat gedragen is, je pyjama.
Mijn eigen kat ligt graag in truien, maar als de was schoon van de lijn komt en de wasmand staat ergens, onbeheerd, duikt deze kater er in en ligt heerlijk te pitten...
Het heeft niets met je aardig vinden, of aaien, te maken.
Het ligt gewoon lekker en het ruikt voor hem lekker, daar gaat het om.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat me raden: je bent een vrouw. Het zweet van mannen ruikt in z'n algemeenheid sterker dan dat van vrouwen, en katten vinden dat lekker. Als ik kijk naar de katten van m'n ouders, zitten ze allebei met name in de zomer heel graag bij m'n vader op schoot - meestal zo ongeveer met hun neus onder één van zijn oksels. Héérlijk ;-)

Katten houden van zweetluchtjes, en liggen graag op vieze kleding. De kleding van je broer ruikt dus waarschijnlijk sterker. Of misschien leg jij je kleding wel op een andere plaats neer, heb jij meer kleding met gladde en knisperende stofjes en verkiest de kat een ribbroek boven een synthetische blouse, misschien is het de macht der gewoonte en misschien is jouw kleding wel netter opgevouwen, of weer juist niet. Zodra je er achter bent hoe je in een kat z'n hoofdje kunt kijken, hoor ik het graag van je! :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het mannelijk hormoon testosteron is voor katten onweerstaanbaar, vooral poezen genieten er van. Vandaar dat ze gedragen kleding ( zeker t shirts) van een man verkiezen boven die van een vrouw.