Heeft elke kat een lievelingsmens? Zo ja, hoe kom ik erachter wie dat is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
11 jaar geleden
Katten zijn nu eenmaal eigenzinnig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Katten houden vooral van degene die ze eten geeft...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeft niet altyd, ik geef onze kat nooit eten dat doet mn vriendin altijd maar toch komt die altijd naar mij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe je er achter komt?
Dat laat de kat duidelijk merken Onze kater trekt naar mijn man, de poes naar mij. Maar als mijn zoon thuis is, woont de poes bij hem op zolder. Terwijl hij nooit naar haar omkijkt is ze helemaal verliefd op hem.

Antwoorden (1)

Als er één kat is in een gezin met meerdere mensen, dan zie je 's avonds wie voor de kat het fijnst is: bij diegene gaat hij op schoot liggen.
Wanneer op schoot liggen niet kan, gaat hij zo dicht mogelijk in de buurt liggen, ernaast, op tafel, op de rugleuning, dat kan allemaal.
Let maar op, dan zal je het zien.