Mijn poes is al 8 jaar oud en wordt nog steeds af en toe krols. Wel minder frequent, maar het gebeurd zo nu en dan nog wel eens. Je kan altijd de katte pil proberen geven als het echt te erg wordt, heeft de dierenarts ons vroeger ook eens voor mijn poes meegegeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
Dat was dan wel heel erg vroeger mag ik hopen?
Gelukkig schrijven veel dierenartsen de poezenpil niet meer voor, gezien de gevaren voor de gezondheid ( oa mammatumoren) die eraan kleven.
Ook het steeds krols worden geeft gezondheidsrisico's trouwens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh dat wist ik helemaal niet! Mijn kat is alleszins nog steeds heel gezond. Ik denk dat we die pil idd een 5 jaar geleden hebben gekregen dan zal dat ondertussen niet meer de gang van zaken zijn, mijn excuses! :)

Andere antwoorden (1)

Een poes zal heel zijn leven krols worden.
Wel neemt de vruchtbaarheid af naarmate de poes ouder wordt.