Mijn hamster heeft op een plastic balletje gekoud en heeft dat door geslikt. Kan daar wat engs mee gebeuren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (4)

Misschien is het een betere zaak om het er dan uit te krijgen, om dat te proberen kun je hem misschien zout geven. Dat was ook zo bij onze hond, die had kauwgom gegeten, om dat er uit te krijgen hebben we hem een beetje zout gegeven en toen ging hij kotsen wat hij allemaal gegeten had, dus ook het kauwgom.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit is zeker een reden om met je hamster naar de dierenarts te gaan, plastic kan je hamster doen stikken, verstoppingen veroorzaken in wangzakken, slokdarm of darm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, de restanten van het balletje, minus de verteerbare delen, zal t.z.t. langs de natuurlijke weg wel weer naar buiten komen.
Hij/zij zal er geen kauwtje van oplopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
wat heeft die vogel er nou weer mee te maken keesje? :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij komt van een kaude ( ;) ) kermis thuis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ek sakt!
Ik zou even naar een dierenarts gaan. Je kan ook online chatten op sommige sites, probeer dat eens! Als dat niet lukt, zal ik gewoon even afwachten als hij zich raar gaat gedragen moet je wel meteen naar de dierenarts gaan! Mijn hamster heeft ook een keer iets gegeten en daar is (gelukkig) niks mee gebeurd!