Leggen konijnen na de castratie meer keutels dan er voor?

Mijn konijn is gecastreerd, en ik liet hem rondlopen in mijn kamer, en hij legde plots in elk hoekje van mijn kamer een paar keutels, de dag daarna liet ik hem terug los in mijn kamer (samen met zijn zusje) en toen ging hij automatisch in de bak met houtsnippers (die stond er de dag daarvoor ook al), maar het waren ook belangen niet zoveel keutels. Heeft de castratie hier iets mee te maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik verwacht dat de stress die met de castratie meekwam de oorzaak is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt, dan ben ik toch al een beetje geruster ;-)

Het beste antwoord

Totaal niets.

Het is gewoon toeval dat je rammelaar iets meer keutelt. Misschien heeft hij iets meer gegeten dan anders.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik weet natuurlijk niet wat de dierenarts gegeven had ;-)