Is mijn hond nu loops of niet?

Vandaag zag ik wat bloed op de vloer liggen en was erg verrast want ik had niets gemerkt.
Maar nu de hele dag verder niks meer op de vloer en ook haar pipie( zal ik maar zeggen ) is wel wat opgezet maar er verder niks te zien ook in haar haren zit geen bloed meer , heeft ze natuurlijk schoongelikt

bij mijn andere hond was het altijd zo duidelijk maar nu vraag ik me af , is ze nu wel loops en moet ik het dan als de eerste dag rekenen ivm dat ik een nestje met haar wil

Toegevoegd na 1 minuut:
ze is 2 jaar is het daarom dat ze nog niet zoveel bloed

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ninteddy@ jouw reaktie is wel erg kort door de bocht, ik heb regelmatig een nestje Kitten@ een paar van mijn pupjes gaan ook altijd in opleiding voor hulphond en bij mijn eigen hond wachtte ik tot 3 jaar idd maar hulphond nederland hebben ook een eigen fokprogramma en die teefjes krijgen met 2 jaar pupjes , ik neem aan dat het vakkundige mensen zijn

Het beste antwoord

je zou even kunnen kijken met een papieren zakdoekje of een velletje toiletpapier..druk het er even tegen aan.. als er vuil aan zit of bloed zie je het meteen en weet je of je hond loops is..

Toegevoegd na 1 minuut:
je hond is van ongeveer tussen de 12e 3n 15 dag vruchtbaar, maar je merkt t wel aan je hond als ze er rijp voor is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet iedere hond bloed erg,zij houd zich zelf mischien erg schoon.Bij elkaar opgeteld duurt de loopsheid ong.drie weken.De beste tijd voor een dekking is als ze bloed na tien .elf dagen. En in ieder geval de derde loopsheid heeft,maar het liefst met twee jaar.