Wat is kenmerkend gedrag als een poes krols begint te worden of het al is ?

Het betreft een poes van bijna 6 maanden oud

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan worden ze erg onrustig en zijn ze aanhankelijker. Ze rollen dan vaker over de grond en ze miauwen luidkeels om een kater. Maar je komt er vanzelf achter als het zo is want je kan het meteen herkennen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoals in het andere antwoord al staat...een aanvulling hierop is dat ze hun kont naar iedereen en alles gaan opdraaien, staart gaat dan ook opzij en ze gaan 'dribbelen met de achterpootjes......ze laten er geen gras over groeien zeg maar. Het is echt heel duidelijk te merken hoor ;-)

Toegevoegd na 1 minuut:
http://youtu.be/f_2JOZVsL88