Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kun je ergens honden/puppy's kopen die bijv. mishandeld worden om ze toch een goed tehuis te bieden en ze een mooie toekomst te geven?

Ik wil later graag een hond kopen, maar je ziet vaak van die plaatjes van mishandelde honden. Ik vind het verschrikkelijk om te zien... Kun je zulke honden ergens kopen ipv ze bij een fokker te kopen waar ze het toch al goed hebben. Ik zou graag een hond kopen die het heel slecht heeft om deze toch een goede toekomst te bieden ipv dat hij nog steeds mishandeld word...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kan in het asiel vragen of ze honden hebben die mishandeld zijn, zij kunnen je ook advies geven etc. bedenk wel dat die honden een trauma hebben en erg schuw zijn, je moet opvoedkennis over honden hebben en er echt 100% voor gaan anders heeft het geen zin en blijft de hond last hebben van zijn verleden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, in het dierenasiel, of bij stichtingen die buitenlandse honden herplaatsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wij vangen (tijdelijk) honden op die het slecht hebben of tijdelijk een dak boven hun hoofd en wat aandacht nodig hebben.Ook word er vaak voor honden met een "rugzak"een goed thuis gezocht.Zelf hebben we ook een hond permanent in huis genomen die een slecht verleden heeft.het kost een hoop geduld maar is erg dankbaar om te doen.Als u dus een hond wilt aanschaffen vind ik dit een goede optie.Uiteraard zitten in het asiel ook vele dieren die graag een ander huisje willen.die keus is aan u.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding