kunnen hamster water ruiken?

ik heb een nieuwe kooi, maar zijn waterflesje zit aan de buitenkant alleen het tuutje waar die uit drinkt is binnen. weet hij wel waar zijn water is ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Geen zorgen! de hamster moet even wennen aan de nieuwe ruimte maar zal deze al snel gaan verkennen. Hij komt al snel bij het tuitje en zal ook deze grondig onderzoeken. Voordat je het weet drinkt hij hier uit! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hamsters kunnen water ruiken, dus maak je geen zorgen.
Het reukvermogen van een hamster is zeer goed. Ze kunnen dingen beter onderscheiden aan de geur dan het zien van dingen. En als je het toch niet vertrouwd zet dan een extra waterbakje neer

Veel succes