Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag een dier dat ik bij mijn kippen kan zetten.een liefst niet te groot dier.Ik heb een ren van ongeveer 60 vierkante meter. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
22.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een vos :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een dwergkwartel? die wordt niet zo groot volgens mij.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Eenden, kalkoenen, parelhoenders en ganzen kunnen goed samen met kippen. Je ziet ook wel eens konijnen in een kippenren, maar houd er rekening mee dat die onder de ren door graven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Opties genoeg.
Ganzen, eenden, geiten, konijnen,cavia's (mits een hele goede geisoleerde schuilplek), kalkoenen en mini varkens.
Schapen, ezels en geiten kunnen ook, maar dan is 60 m2 misschien aan de kleine kant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is al eerder gezegd maar konijnen kunnen er goed bij. Heb er zelf 3 zitten bij 5 kippen. Gewoon zorgen dat ze genoeg plek hebben maar dat zal het probleem niet zijn bij u en dat ze eventueel een apart hok hebben.. Ze graven wel veel dus hier hebben we de draad een deel in de grond gegraven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog meer kippen. Haha, grapje. Pauwen, zijdehoentjes, parelhoentjes en soortgelijk pluimvee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding