mijn baardagaam heeft net iets uitgedrukt,iets van ingewanden?

er kwam ook wat bloed mee lijkt wel op een bal????iemand idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Amadea
11 jaar geleden
Heb je deze kenmerken vergeleken?: http://members.home.nl/dragonsnest/zietktes.html

Het beste antwoord

Dat is een anusprolaps!
Hij heeft letterlijk zijn ingewanden uitgepoept
Ga morgenvroeg meteen naar een dierenarts die met reptielen werkt
Die zal eerst proberen het terug te duwen en als dat niet lukt gaat het operatief
Dit is ernstig!
Sucses
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Morgen? Nu bedoel je . . .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit was vanacht
Rieneke1
11 jaar geleden
channeke + zelf terugduwen, en daarna idd naar de dierenarts.