Is het waar dat je de kattenbak niet te dicht mag zetten bij het eten en waarom?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.6K
Ritsuka
11 jaar geleden
Lekker, eten in je eigen uitwerpselenlucht, wil je zelf toch ook niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En al helemaal niet als je weet dat katten vier keer beter ruiken dan mensen!

Het beste antwoord

Dat is per kat verschillend en hoe schoon is de bak want hier staat alles in de keuken de kattebakken en de voerbakken met zo ruim 2 meter afstand van mekaar en het gaat prima maar moet er wel bij zetten ik schep de poep en plasjes wel uit de bak en dat scheelt ernorm kwa geur en bij een maat van me staat ook alles redelijk bijmekaar en dat gaat ook prima en hij schept niks uit de bak
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat klopt. Katten zijn hele schone dieren, en zulllen niet vlak bij hun eten hun behoefte doen, en niet bij hun toilet willenb eten. Gevolg kan zijn dat de kat zich een andere plek uitzoekt om naar het toilet te gaan. Je planten in d ekamer bv..