Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik stof kopen om geurfilters voor de kattenbak van te maken?

Op onze nieuwe kattenbak zitten twee geurfilters. Het zijn dunne lapjes zwart geruwd stof. Ik vraag me af of je ook grote lappen van zulke stof kunt kopen waar ik dan zelf de filters van kan knippen. Iemand een idee?

11 jaar geleden
1.4K
Rieneke1
11 jaar geleden
weet niet precies wat je bedoelt, maar is het dat kunststof spul wat ook in stofzuigers zit, en in luchtreinigers?
dat kan je steeds weer in een sopje gooien.
Steenuiltje
11 jaar geleden
Hai Rieneke, we hebben filters die we na 3-6 maanden moeten vervangen. Hartstikke duur, dus ik zoek een grote lap waar ik een heleboel kleine filters uit kan knippen....Je kunt ze volgens mij niet reinigen in een sopje. Het is overigens hele dunne stof, zo'n 4-5 mm.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij de dierenwinkel verkopen ze die. Je kunt daar zelf de goeie maat uit knippen. Wij kunnen er 6 x mee doen zeg maar. Onze dierenwinkel is dobey maar ik denk dat elke dierenwinkel het wel heeft of kan bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Steenuiltje
11 jaar geleden
Dank!

Andere antwoorden (2)

Dat zijn koolstof filters. Te verkrijgen bij elke onderdelen shop. Ze worden ook vaak bij afzuigkappen e.d. gebruikt.

Oh... en in de wiet-teelt zie ik nu. Bij een grow-shop zullen ze dus ook wel hebben. ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
maar waar kan je er nou een grote lap van kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals ik zei, de onderdelenshop, of de handy-man als die dichter in de buurt is. Via de link zijn er nog meer plekken te vinden. Die krengen zijn duur, dus groot moet je inderdaad relatief zien. 400x400mm is al heel wat. http://569300.mijnwinkel.nl/vsmc_demo_koolstof/;jsessionid=8DDF4BDD89CED0F3E96A092802F5A1E5?__stateless=8DDF4BDD89CED0F3E96A092802F5A1E5
Ikzelf gebruik altijd de stukjes filterstof die bij mijn nieuwe stofzuigerzakken zit. Maar je kunt ook die lappen filterstof kopen die men gebruikt voor afzuigkappen, je weet wel, de wat oudere modellen. Dat spul verkopen ze bij de blokker nog wel. Kost geloof ik 2 euro voor een zak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Steenuiltje
11 jaar geleden
Ik ben inderdaad bij de Blokker geweest. De filterstof voor de afzuigkap is vooral gericht op het opvangen van vet en niet op geur volgens mij. Ik zoek echt een koolstoffilter, dat houdt de geur tegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja... In de dierenwinkel dus zoals ik al zei in mijn eerdere antwoord...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding