Hoe groot is het gemiddelde kooiker nest?

Natuurlijk een moeilijke vraag maar zou dit 2 of 12 zijn?
Ik weet dat het altijd varieert maar wat is het gemiddelde?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (2)

Op de site van de Nederlandse Kooikerclub staat een foto met zes pups. Deze foto staat bij het onderdeel 'fokken'. Dus dat zal wel het gemiddelde aantal zijn. Op de site wordt verder niet gerept over een speciale nestgrootte.

Wat ik mij herinner van eigenaren van kooikers is, dat ze altijd kwamen uit nesten van 4-6 kooikers.
Ivana
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt voor je antwoord!
Het gemiddelde nest kooikers heeft 5 puppies. Maar het kunnen er inderdaad 12 zijn!
Amadea