waar koop je goedkope vlooienbandjes voo katten?

Toegevoegd na 13 uur:
het is niet voor mijn kat, maar om in huis van de vlooien af te komen, heb de tip van een goeie vriendin dat dit zou werken als ik hem in stukjes verspreid op'"fijne vlooienplekjes" leg. schijnt de meest effectieve manier te zijn:) en ook het slimst met kleine kinderen in huis, een spray is dan niet save volgens de dierenwinkel.

jammer dat iedereen het hele verhaal al denkt te weten terwijl er hier nog geen kwart staat, grappig ook hoe iedereen ook in mijn portemonnee kan kijken (vertel me dan ajb ook waar het vakje met al dat geld zit, ik heb er naar gezocht maar vond het niet:(

Toegevoegd na 6 dagen:
heb ze gekocht bij de action en ben vlooienvrij denk ik:)

had er niet bijgezet waar het voor was omdat ik snel de vraag geplaatst wilde hebben (voor degene die vroeg waarom ik dat er niet bijgezet had.

bedankt als het als tip was dat het voor katten niet helemaal save is, maar wil ook even melden.....zo kwam het niet helemaal over.....

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

action /kruitvat/supermarkt Lees wel eerst de verpakking meestal is de werkingsduur minder. Bij een vlooien band moet je er op letten Wanneer ze werkzaam worden 1 tot 3 dagen , Hoelang werkzaam de goede tot 6 maanden, Veilige sluiting, Werken ze ook tegen teken. Het is ook voor de gezondheid van de kat dus kun je beter 5 euro dan 2 euro uitgeven. Toegevoegd na 7 minuten: De bandjes van kruitvat ed kun je id versnipperen doe er ook een stukje in je stofzuiger Wat ik net schreef is echt voor op de poes zelf maar als extra kun je de goedkope goed gebruiken.

Action In een blauw geel doosje

bij het kruidvat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100