Kitten dood geboren? Wat moet ik nu

Mijn poes is vannacht bevallen. E heeft 1 doodgeboren kitten. We hebben geen tuin en geen voortuin om hem te begraven. Maar we willen hem ook niet in de vuilnisbak doen, wat moeten we er dan mee doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ach wat zielig. Je kunt het beste je dierenarts bellen die kan je vast wel vertellen wat je het beste kunt doen. Misschien mag je de kitten daar heen brengen zodat hij gecremeerd kan worden oid.

Wat zielig dat 1kitten doodgeboren is. Je kunt hem of haar in een doek of doosje ergens in een park tussen de bomen begraven. Is volgens mij wel illegaal dus wel uitkijken.

je kan het kitten naar een dierenarts brengen, of op laten halen door de dierenambulance, om het af te laten voeren voor destructie. realiseer je wel dat hier kosten aan verbonden zijn (in deze regio 20 euro), en dat het diertje met vele andere kadavers afgevoerd en verbrand wordt, zonder enig respect. ik zou toch overwegen, nadat je moederpoes afscheid hebt laten nemen, om het beestje in een krantje te draaien, en in de biobak te deponeren. wil je dat er respectvol mee om wordt gegaan, dan kan je crematie overwegen, maar hier zijn relatief hoge kosten aan verbonden. mocht je dat toch willen, dan is ook dit doot dierenarts of dierenambulance te regelen. sterkte, jammer dat het zo gelopen is.

Er is vast een veldje of plantsoen in de buurt waar je vaak langs komt. Begraaf het beestje daar ergens zodat je er nog vaak heen kunt om het te groeten. Sterkte iig.

Er wordt je aangeraden om naar de dierenarts te gaan met de kitten, die regelen de rest voor je

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100