wat mag mijn kitten als tussendoortje?

Mijn liggend is nu bijna 11 weken.. maar ik wil haar bv ook een keer wat lekkers geven.. maar waar houden zulke jonge kittens van? En vooral.. wat mag ze en is veilig om te geven??

Toegevoegd na 2 minuten:
Mijn liggend... Moet zijn mijn kitten.. sorry typfoutje via T9

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In het wild krijgen ze toch ook geen tussendoortjes???
Je doet dat dus niet voor de kitten naar voor jezelf....

Antwoorden (5)

je zegt zelf al; wat is veilig en wat mag ze? Ik raad je aan om naar een dierenspeciaalzaak te gaan daarvoor. Tegenwoordig zijn er ( net als in de VS) best wat kitten en puppy snacks op de markt. waar vitamine en voeding in zit en wat ze nog lekker vinden ook...

Toegevoegd na 31 seconden:
dat zal je liggend wel lusten :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat veilig is, dat zijn gistsnoepjes, vinden ze heerlijk, kunnen ze ook lekker achteraan rennen !

Toegevoegd na 1 minuut:
ik zou nog even checken of het vanaf 11 weken al in orde is, maar dat weten ze in een goede dierenwinkel wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een lekker snackje van gedroogd vlees is ook altijd een goede. Bij zooplus.nl hebben ze gedroogd vlees snacks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je heb van het merk sanal kitten snoepjes speciaal voor kittens en zijn bij elke dierenwinkel te koop die ken je veilig geven en hoeveel je er precies mag geven staat nettjes op de verpakking

Toegevoegd na 17 minuten:
Maar van de gewone katten snoepjes mag je een kitten ook gerust er 1tje van geven het staat ook vaak op de verpakking hoeveel een volwassen kat en en jonge kat per dag mag hebben zo deed ik het toen ook bij mijn kitten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haal bij de dierenspeciaalzaak eens wat lamshart (uit de vriezer).
erg goed voor de darmflora, en dus ook voor het weerstandsvermogen.
Rieneke1