Hoe zit dat met een kattenpaspoort?

Ik ga binnenkort een kat kopen, maar in de zomervakantie ga ik ook nog naar Spanje en ik wil mijn Kat meenemen. Heb je hiervoor een kattenpaspoort nodig? Of bestaat dat niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ja, je hebt een kattenpaspoort nodig. ga ruim op tijd naar de dierenarts om je kat te laten enten en chippen: vervolgens worden de behandelingen aangetekend in het paspoort. wel vind ik het een heel slecht idee een kat die je net hebt mee te nemen op reis. dit zijn voor de kat twee traumatische ervaringen op rij. wellicht stel je de koop beter uit tot na de vakantie, dan kunnen jullie in alle rust aan elkaar wennen.

Bronnen:
http://www.licg.nl/x0/praktisch/reizen-en-...

Tavitje... Je katje moet eerst aan jou huisje wennen, en dan moet dat arm beestje ook nogeens een flinke trip maken naar een ver, vreemd land. Ben bang dat dat niet echt goed gaat. Het idee alleen al, wat als hij/ zij wegloop... ??? Ik heb een kater uit Turkije, met een paspoort. Heb ik uiteraard in Turkije aangevraagd bij een erkend dierenarts! Maar de vlucht van Turkije naar Nederland, 3 uur vliegen, was niet echt prettig voor Aysha. ..!! Hoop dat je een goede beslissing neem !!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100