De staart van me kitten word af en toe wat dikker en dan weer niet,, Wat betekend dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

De kattenstaart geeft veel signalen af, steekt deze omhoog, met de haren overeind (dikke staart):
De kat is waarschijnlijk gelukkig aan het rond rennen en spelen
Klik op de bron en je kun diverse signalen vinden van je kat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn kat zijn staart wordt dikker als hij zich aangevallen voelt bijvoorbeeld door een hond. Soort bescherming, weergeeft wat de kat voelt