Werkt Feli-Way als ik tuindeuren en de ramen open zet? Of moet de ruimte gesloten blijven ?

Ik heb sinds gisteren Feli-way verstuiver gekocht en in de huiskamer op oog hoogte in de stopcontact geplaatst. Voor de bovenverdieping heb ik een spray. Maar met dit mooie weer, heb ik de tuindeuren open , maar vraag me af of Feliway dan wel werkt ? Ik heb Feliway zodat mijn oudere kat wat meer op zijn gemak voel, sinds ik een kitten heb.... Die nogal veel speelt en rent..!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

de feromonen van de verdamper verwaaien grotendeels als je alles open hebt staan.
beter gebruik je nu gericht de spray, op voorwerpen in de buurt van doorgangen.
Rieneke1
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
prrrrrr :)