Hoe kan men paniekaanvallen bij katten verhelpen ?

Poes moest echo laten maken, buikje kaal geschoren, en is na thuiskomst beginnen koersen in alle richtingen, en zich daarna gedurende 15 u. verstopt onder deken. Doet het nu voor de 2de dag terug.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom bel je de dierenarts niet?

Antwoorden (1)

Ik zelf zou het negeren, gewoon geen aandacht aan schenken. Eten en drinken gewoon daar laten staan waar het altijd staat. De poes niet roepen of knuffelen.

Behalve waneer ze zelf komt, dan juist veel aandacht geven. Belonen voor het goede gedrag.

Mijn katten vertonen dit gedrag als er vuurwerk is geweest of met verbouwingen bij buren die daarbij heel veel herrie maken.

Maar als je het idee hebt dat de poes ook niet eet en drinkt, WEL de dierenarts bellen!