zijn er zeldzame grijze roodstaart papagaaien?

ik heb een grijze roodstaart papagaai mijn vriendin had er laatst een foto van gemaakt en op facebook gezet daar kreeg ze een reactie op van iemand (die ook veel met papagaaien doet)die zij dat het een zeldzame grijze roodstaart was van 1 of ander apart eiland en dat een pappagaaien verzamelaar er veel voor zou betalen voor zoon 1 hij zij ook dat ze hem beter van facebook af kon halen..Hij kon het zien aan een soort van maantjes dicht bij de ogen,
zelf zie ik niet zo heel veel anders aan de papagaai heb er ook niet zo veel verstand van, zie alleen dat hij een stuk groter is als normaal,
zal zo iets kunnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Alle papegaaien beginnen zeldzaam te geraken door de ongebreidelde verkoop van deze dieren en de enorme bedragen die er voor gegeven worden.

Wees inderdaad verstandig en haal de foto van internet af, mogelijk dat het al te laat is, er worden geregeld zeldzame dieren gestolen als er foto's van de dieren op internet geplaatst zijn.