Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zijn er zeldzame grijze roodstaart papagaaien?

ik heb een grijze roodstaart papagaai mijn vriendin had er laatst een foto van gemaakt en op facebook gezet daar kreeg ze een reactie op van iemand (die ook veel met papagaaien doet)die zij dat het een zeldzame grijze roodstaart was van 1 of ander apart eiland en dat een pappagaaien verzamelaar er veel voor zou betalen voor zoon 1 hij zij ook dat ze hem beter van facebook af kon halen..Hij kon het zien aan een soort van maantjes dicht bij de ogen,
zelf zie ik niet zo heel veel anders aan de papagaai heb er ook niet zo veel verstand van, zie alleen dat hij een stuk groter is als normaal,
zal zo iets kunnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
703

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Alle papegaaien beginnen zeldzaam te geraken door de ongebreidelde verkoop van deze dieren en de enorme bedragen die er voor gegeven worden.

Wees inderdaad verstandig en haal de foto van internet af, mogelijk dat het al te laat is, er worden geregeld zeldzame dieren gestolen als er foto's van de dieren op internet geplaatst zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding