Hoe kun je vanuit Nederland in Duitsland onder de aandacht brengen, dat er een hond bij je is aan komen lopen?

Bij familie is een herdershond aan komen lopen, zonder chip en halsband, maar met een onleesbare tatoeage. Het is mogelijk dat de hond uit Duitsland komt. Weet iemand een site in Duitsland, waar ik die hond kan plaatsen? Ik hoop dat iemand reageert, die familie in Duitsland heeft wonen en daar navraag kan doen.

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plaatselijke asielen al geprobeerd?
joro
12 jaar geleden
Ja, al een maand mij ervoor ingespannen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook in duitsland?
joro
12 jaar geleden
Nee, daarom stel ik dus de vraag hierboven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stuur een mail naar sbs6, vinden het vast leuk heir een verhaaltje van te maken en gaan dan wel contacten leggen met de juiste instanties daar ;) probeer het misschien lukt het zelfs! ( Ik ga lachen als ik je in het sbsnieuws terugzie :p )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via internet dierenasiel Duitsland opzoeken een mail sturen of beter bellen sukses

Antwoorden (1)

Je zou het hier kunnen proberen: http://www.stadthunde.com/community/foren/view/26767 . Anders is er misschien iets via google op 'hubd gefunden naamstad in de buurt' te vinden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar dan zonder spelfouten ;)