mijn honden staan vol krabben en beten van te vechten met elkaar, vooral rond de ogen en oren, wat te doen om littekens te vermijden en haargroei ?

ik ben bang dat hun haar niet zal terug groeien vooral op hun neus, ogen en oren, het ziet er niet uit, ik hoop dat iemand me raad kan geven welke remedie of product dat hierbij helpt

Toegevoegd na 21 minuten:
het is altijd erg als een hond vecht natuurlijk maar het zijn alle 2 mijn honden dus daarom, maar die grijze hond is nieuw en er vind nu natuurlijk jaloezie plaats en dominantie maar daar zijn we mee bezig en vraagt tijd en geduld en natuurlijk ook professionele hulp. maar het haar is weg op hun kop en ziet er gemeen en lelijk uit en hoop gewoon op een remedie om dat te verminderen,toch begrijp ik je reactie ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan bij de dierenarts Vetgold creme kopen. Een hele fijne creme die de wondgenezing bevordert , vochtinbrengend werkt en de celvernieuwing stimuleert.
Mag gesmeerd worden op huidirritaties, wondjes etc. Werkt ook gelijk antibacterieel.
Een super creme om sowieso standaard in voor dieren-EHBO in huis te hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

houdt ze tijdelijk uit elkaar. tegen lidtekenweefsel helpt aloë vera.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vitamine e . Zit in olie opgelost . Kan je bij een goed gesorteerde drogist kopen . In dien de wonden dicht zijn , gewoon voorzichtig op smeren 2x per dag . Ps huur of koop een bench vj honden om erger te voorkomen . En zorg dat je je honden de baas wordt . Anders moet je zelf je wonden likken .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
okè bedankt en ps: ik ben al bezig met wonden likken daarom is er nu een gedragstherapeut bij gekomen lol