Welke seizoen is beste om een poes laten bedekken?

12 jaar geleden
Snuffel
12 jaar geleden
dekken. niet bedekken. Want dan ga je flauwe antwoorden krijgen, zoals: met een deken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
's winters. Als het koud is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de winter.
in de zomer zijn veel poesjes liever onbedekt...
(@Snuffel heeft gewaarschuwd...)
Kristal
12 jaar geleden
't is ook ff te leuk :-)
ik had ook al mijn winterse antwoordje klaar maar jullie zijn me voor :-))
Cryofiel
12 jaar geleden
Zelfde idee hier...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zeg ik maar niets meer, ik had wel een leuke in gedachten....
Kristal
12 jaar geleden
heh jammer Moolkeesje, 't was vast een leuke....:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zitten de asiels nog niet vol genoeg met lieve katten??????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen gekke gedachte totebel......een nest is schattig, maar kijk eens in de asiels idd....

Het beste antwoord

Dat maakt absoluut niets uit wanneer je een poes laat dekken.
Vroeger zei men wel dat lentekatjes de beste waren, maar dat had te maken met de ontberingen die herfst- en winterkittens moesten doormaken. Buiten geboren of op een boerderij in de hooischuur of onder een afdak, kijk dan maakt het wat uit.

Maar onze poezen zijn zomer en winter goed verzorgd en als ze kittens krijgen worden ze in ieder seizoen met warmte en zorg omringd
Ivana
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
idd, +

Andere antwoorden (2)

als je poes krols is nu..dan is het een mooie tijd, de poesjes worden in het voorjaar geboren ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leeftijd van de poes is ook van belang, dus niet zomaar bij elke krolsheid laten dekken lijkt me ;-)
Ivana
12 jaar geleden
Een poes die de eerste vier jaar van haar leven nooit heeft geworpen, moet je ook niet meer laten dekken. Een eerste baring op te late leeftijd tikt zwaarder aan als een tweede worp wanneer de poes vier jaar is.
het beste is om haar nu te laten dekken.
dan heb je de kittens over ongeveer 9 weken, en kunnen lekker warm naar buiten als kunnen lopen.
de kittens moeten dan nog zo`n 3 maanden bij mama blijven.