Hoe koppel ik mijn mannetje en vrouwtjeskauw?

Toegevoegd na 4 minuten:
Volgens mij heb ik 2 mannetjes en 1 vrouwtje, maar de 2 mannetjes kijken eigenlijk alleen maar naar mij ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan niet zonder meer, kauwen zoeken elkaar uit en de dominantieverhoudingen in de groep bepalen mede de partnerkeuze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

áls ze door mensen zijn grootgebracht en niet de kans hebben gekregen te verwilderen, dan is hun wereldbeeld verstoord.
ze spreken geen goed 'kauws', en je hebt kans dat ze jou als partner gaan zien.
jammer, ik breng jaarlijks vele kauwen groot, maar zorg dat ze tijdig onder elkaar kunnen zijn, en van mij vervreemden.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi Rieneke.
waarom breng jij ieder jaar kauwen groot?
kunnen de ouders dat zelf niet, of komen ze binnen bij de dierenambulance?
wij hadden een paar jaar geleden een hele familie op het dak van ons blok. op een gegeven moment kan je ze allemaal uit elkaar houden.
Rieneke1
12 jaar geleden
ik werk bij de dierenambu/vogelasiel.
jonge kauwtjes die in de problemen zijn gekomen, worden door mensen gebracht of door de ambu opgehaald.
in de vogelopvang worden ze vervolgens grootgebracht.
zodra ze zelfstandig eten, gaan ze in een groep in een grote vliegkooi met een minimum aan contact.
het is de hele zomer kindercreche; erg druk, maar ook erg leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk dat je daar werkt!