Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kucht mijn hond zo erg ?

mijn hond is 13 en hartpatiënt, daarnaast heeft hij vocht achter zijn longen zitten, hij slikt dagelijks ( hartondersteuning, plas tablet, bloeddruk verlager) nu kucht hij veel alsof er iets in zijn keel zit wat hij eruit wil hebben wat kan ik doen om dit kuchen te laten ophoudenzonder dat dit problemen met huidige medicijnen oplevert ?????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
710

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

omdat je niet weet wat de oorzaak is van het hoesten is het verstandig om morgen naar de dierenarts te gaan (afhankelijk van het 'kuchje' en de frequentie event. z.s.m.)

misschien zit er idd iets in zijn keel (of neus) maar het kan ook het vocht zijn van de longen of een infectie wat m dwars zit.

niet teveel in laten spannen, en contact met de dierenarts opnemen.
je kan ook even bellen (er is altijd iemand die een avonddienst draait) en advies vragen. wellicht dat je over de telefoon het kuchje kan laten horen en krijg je tips of het advies om je hond even te laten zien.

succes en beterschap met je hond
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding