hoe vaak moet teefje in jaar loops zijn ?

ze is nu jaar en nog maar een x loops geweest

Toegevoegd na 10 minuten:
heb nog andere hondje daar zie ik het ook niet dat ze loops is die is al bijna 5

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

De eerste keer duurt 5-18 maanden (neem aan dat je over een hond praat). Vervolgens is het om de 5-8 maanden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als een hond echt loops is kan je dat niet missen hoor.
ook al houden ze het goed schoon, als ze lopen druppelt het er gewoon uit. als je het bij alle 2 je honden niet ziet kan het misschien aan het materiaal op je vloer liggen (als het donkere gemeleerde vloerbedekking met hogere pool/lus ligt zie je het misschien niet, maar op licht vinyl valt het echt wel op dat gedrup)
Een hond is 2x per jaar loops, in het voor- en najaar.
Het feit dat je niets merkt aan het andere hondje komt waarschijnlijk doordat zo een klein hondje weinig bloedverlies heeft en dat ze het zelf goed schoon houdt, maar dat ze toch gewoon loops wordt.