Mijn hond heeft altijd een zakdoek om zijn nek, als ik hem af doe gaat hij grommen en trillen, wat is er aan de hand?

hij is al getest op hondsdolheid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Grommen naar de baas is natuurlijk uit den boze. Dat hoef je nooit te pikken. Je doet hem geen pijn en zelfs dan zal een goede hond alleen piepen en niet grommen.

Hij is die zakdoek gewend en jij pleegt inbreuk op zijn gewoonte een zakdoek te hebben. Trillen is ook een vorm van onvrede.

Neem de zakdoek weg als je dat wilt. Bestraf hem voor het grommen en doe alsof je het trillen niet ziet. Negeer hem en doe gewoon wat je normaal ook doet. Uitlaten, eten geven, en naar zijn mand sturen. Kijk eens hoelang hij die fratsen volhoudt.

Jij bent de baas. Gedraag je dan ook als zodanig en doe dat met overtuiging en leiderschap.
Ivana
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
jodyenboyke
12 jaar geleden
Plus