1 van mijn katten is vanaf zo'n 11 uur vanmorgen niet binnen te krijgen, ze speelt en slaapt op een laagje sneeuw, in de ren. Kan het kwaad?

Ze lijkt zich erg te vermaken, maar is het niet te koud dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

nee hoor. Zolang ze (zo nu en dan) gezond actief is is dat prima. Veel beesten kunnen goed tegen de kou.
Onze hond en onze kippen vinden kou en sneeuw heerlijk en zijn bijna de hele dag buiten. (De hond dit jaar even niet maar dat heeft een andere oorzaak)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dat juist katten niet dol waren op kou? Blijkbaar deze wel.

Andere antwoorden (2)

Katten kunnen goed tegen koude. Als de kat zich vermaakt is er geen vuiltje aan de lucht.
Hij zal wel snel aan de deur komen en binnen willen. Hou het in de gaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ze regelmatig buitenkomt, zal een een dik wintervachtje hebben, dus geen zorgen.
als ze het te koud gaat vinden komt ze vanzelf wel naar binnen.
Rieneke1