Moet een kat een luchtje ergens aan hebben?

Het valt me op dat mijn kat altijd gelijk achter mijn hakken op mijn shirt of trui gaat liggen, als deze op bed of een stoel ligt.
Wat is daar de reden van.

Toegevoegd na 55 seconden:
shirt of trui heb ik dan uitgedaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ItisILeClerc
12 jaar geleden
misschien dat je hakken lekker ruiken

Het beste antwoord

voor je kat is de groepsgeur van belang om zich veilig en vertrouwd te voelen.
hij geeft dus niet alleen geuren af, maar neemt ze ook graag op, en hoe kan dat beter dan door een kledingstuk wat je net gedragen hebt?
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom die min??????
Er staat ook verder geen ander antwoord, dus nu snap ik er niks van.
Ik hou niet van minnen zonder toelichting.
Van mij krijg je nu gewoon een + om het in evenwicht te houden.
Rieneke1
12 jaar geleden
bedankt z11.
dat soort minnen neem ik niet al te serieus ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt helemaal: op vuile was gaan ze liggen omdat dat lekker naar jou ruikt, en op schone was gaan ze liggen omdat dat nog nergens naar ruikt en dus snel hun eigen geurtje moet hebben.
Je wint het nooit van ze ;-)
Rieneke1
12 jaar geleden
hier ligt nelis liefst met z'n dikke harses in m'n sloffen :)
als ik ze aan heb, klauwt hij er net zo lang naar tot ik ze uitdoe.
als goed personeel heb ik nu meerdere paren in gebruik ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel, ondanks er maar 1 antwoord is, toch het beste antwoord.
Heb het even uitgeprobeerd met de sloffen, inderdaad meneer ging er gelijk op liggen, heel leuk.
Misschien dat ik nu maar eens op de kattendekentjes moeten gaan liggen, kijken wat dan zijn reactie is :-))