honden hebben in totaal 11 verschillende hoofdbloedgroepen en enkele subbloedgroepen (variaties van een hoofdgroep).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goeie genade!
Ivana
12 jaar geleden
Ik heb de zelfde verwijzing gegeven naar een site waar al deze gegevens opstonden. Is door de moderator verwijderd. Snap ik dus niets van.
Rieneke1
12 jaar geleden
@ivana, misschien viel je buiten de 10 minutenregel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan niet aangezien de vraag 25 minuten oud en dit antwoord 19 minuten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou beroep aantekenen.
Rieneke1
12 jaar geleden
ivana was zelfs eerder; 17.37
petertju was een minuut later.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ivana, jouw reactie was de link van de google zoek pagina naar bloedgroep van honden. misschien werd dat niet als genoeg gezien?
zondag
12 jaar geleden
Wat houdt de 10 minutenregel in? Ik zie er niets over staan bij de richtlijnen. Of lees ik er overheen?
Rieneke1
12 jaar geleden
@zondag, dat houdt in dat gelijkende antwoorden die binnen 10 min. na het stellen van de vraag zijn geplaatst, niet worden verwijderd.
dit omdat je dan tegelijk aan het typen kan zijn geweest,
het staat idd niet in de richtlijnen.
Ook honden hebben bloedgroepen. Van iedere donor wordt de bloedgroep bepaald omdat dat, net als bij mensen, van belang is voor een bloedtransfusie. Bij honden kennen we de bloedgroepen DEA1.1 positief of DEA 1.1 negatief.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.evbn.nl/veelgestelde-vragen