ik ben mijn hamster kwijt wat zijn de beste plekken voor de hamster om zich te verstoppen?

ik ben mijn hamster een nacht en een halve dag al kwijt weet niet meer waar ik moet zoeken mischien is zij wel dood

Weet jij het antwoord?

/2500

Op donkere rustige nauwe plekjes. Mijn hamster (Gelijke soort: RUssise dwerg) zat altijd tussen 2 kasten in. Toen ik ging verhuizen bleek dat hij daar een nest gemaakt had. Ik kreeg de hamster altijd terug door verse groente te snijden en in een schaaltje midden in de kamer te zetten, en zelf heel rustig in een hoekje stil te gaan lezen. Dan komt het beestje vanzelf eten halen. Gebruik verse groente die je snijdt omdat dat veel geur afgeeft (bv worteltjes en komkommer, als die van jou dat lekker vintd)

Waar je ook eens zou kunnen kijken is de wasmand. Een kennis van mij was ook de hamster een ook keer kwijt en deze had toen (niet schrikken) dwars van boven naar beneden een tunnel gemaakt (de was stukgebeten) en lag op de bodem heerlijk in zijn nestje te slapen. Dus ik zou zeggen....check de wasmand! Toegevoegd na 1 minuut: Oeps...één keer ook teveel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100