Help, ik heb baby guppy's. Wat nu?

Ik zag dat ik baby guppy's in mijn aquarium had rond zwemmen. Ik heb een drijvende guppy tank gekocht en heb ze erin gedaan. Maar is dit voldoende? Heb ik nog speciaal voer of iets dergelijks nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je liever geen baby guppy's wilt hebben, moet je er mee uitkijken hoor. Wij hadden in zeer korte tijd heel het aquarium vol met baby guppy's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha! gefeliciteerd!!

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je ze wilt houden omdat je een apart bakje ervoor hebt gekocht.
Je hoeft verder niets te doen en het voer kun je hetzelfde voer gebruiken als voor de grote guppen,alleen je moet het tussen je vingers wat fijn malen zodat ze niet van die grote vlokken hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje wel :) ik zal er rekening mee houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit was het antwoord wat ik nodig had :)

Andere antwoorden (2)

Beetje schuilplekjes maken dmv veel plantjes neer te zetten. Je hoeft geen speciale voer te zetten, grotendeels worden ze opgegeten door andere guppen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er niet te veel wil krijgen is dit inderdaad een prima oplossing. De sterkste baby's overleven zo. Maar ze heeft al een drijfbakje gekocht.
Wil je ze wel hebben dan?
Als je jou vissen van de dierenwinkel hebt kun je ze misschien daar brengen. Je kunt er dan misschien nog geld voor vangen.
Als je mannetjes en vrouwtje gemengt laat zul je trouwens alleen maar meer guppy's krijgen. Daar heeft niemand eigenlijk plek voor. Een tank zoals jij het gebruikt is wel goed hoor. Je kunt in de dierenwinkel trouwens gewoon potjes GUPPIE voer kopen. ik weet niet wat je nodig hebt want ik weet niet wat voor soort vis je hebt maar daar kom je in de winkel wel uit. Succes ermee!

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt trouwens ook nog waterplantjes toevoegen. Als je ze nog niet hebt plaats dan een voedselplantje. Is mooi geeft beschutting en ze eten er van en is dus goed voor je vissen.