Ik zie niet in waarom Harry de Hamstervoer niet goed zou zijn voor je Russische dwerghamster.
Complete staat er op de zak, dus dat suggereert dat het alles bevat wat jouw hamster nodig heeft (behalve liefde en aandacht, dat zul je hem zelf nog los moeten schenken).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Russen eten over het algemeen hetzelfde als wij, brood, vlees, groente en fruit.

Ik heb het over de hier over de dierenfamilie van Homo Sapiën

Gaan we het hebben over de tortoise dan is het voer ook niet goed, dan is hooi, grassen en onkruid, chinese kool en andijvie het voer.

Voor andere russen moet je bij anderen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je het hem al gegeven?
Je weet pas of het goed is als je weet dat je hamster goed op het voer reageert. En het voer is natuurlijk speciaal gemaakt voor de Hamster. het kan dus zijn dat hij er allergisch voor is maa dat komt zeer zelden voor. Je kunt er dus gewoon op vertrouwen dat het goed komt. Is het niet zo dan direct een nieuw merk proberen.

Toegevoegd na 47 minuten:
o.. en.
Natuurlijk zit alles erin. alles wat je hamster nodig heeft krijgt hij binnen. Als niet alle voedingsstoffen erin zaten werd het ook niet verkocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
harry de hamster is erg goed voer maar je kan er wel wat bij geven.
Af en toe een stukje groente/fruit en wat meelwormpjes zal je hamster heerlijk vinden.
Hamsters mogen best veel en dat is natuurlijk best leuk om ze lekker te zien smullen.