Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk een kitten zijn gedrag wat zelfstandiger te maken?

ik heb hier een ontzettend leuk en grappig katertje van 4 en half maand. Er is alleen één probleem. Hij heeft constant (werkelijk constant) aandacht nodig. Ik kan dit bericht nauwelijks typen (klimt op het bureau, gaat op het toetsenbord liggen, blijft kopjes geven enz.) en het kost me moeite in slaap te vallen aangezien hij luidt spinnend over me heen blijft kruipen, kopjes blijft geven of op mijn hoofd gaat liggen. Dat vind ik allemaal erg leuk, maar ik ben toch wat meer zelfstandigheid/onafhankelijkheid gewend van een kat en af en toe heb ik toch ook mijn eigen leven waarin ik wat moet typen of leren.

Iemand ideeën, tips of suggesties?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou willen dat mijn kat zo is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goh, dat heb je snel voor elkaar hoor! Nu al een katje na al je vragen vorige week!
Veel plezier ermee. En dat gaat wel lukken als ik dat zo lees!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heerlijk, ruilen? Mijne komt niet eens uit zichzelf bij me

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord