wat moet ik doen met mijn rat(ten)?

mijn ratten hebben vanacht gevochten, en eentje heeft nou een grote wond op zijn buik bij zijn achterpoot in de buurt. maar moet ik nou die ene rat apart zetten voor het geval ze weer gaan vechten of moet ik hem erbij laten zitten. toen ik ze vanochtend oppakte sliepen ze namenlijk wel gewoon samen. ook is er dadelijk niemand meer thuis.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ik zou het ratje toch even apart
zetten en er mee naar de dierenarts gaan vanwege de grote wond voor het ratje misschien wat oploopt.

Je hebt misschien wel kans dat ze nog een keer zullen vechten en dan zal het goed mis kunnen lopen omdat het ene ratje verzwakt is.
Ze hoeven echter niet te vechten. Het kon ook een tijde stoornis in de rangorde tussen de twee zijn.

Succes met je ratjes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Danku

Andere antwoorden (2)

Ik zou hem toch maa even apart zetten als je dat voor elkaar kunt krijgen en met de gewonde rat naar de dierenarts gaan zo gauw je kunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Seksueel actieve ratten
Ratten behoren tot de meest seksueel actieve dieren van onze planeet. Wist je bijvoorbeeld dat mannelijke en vrouwelijke ratten gemiddeld twintig keer per dag seks hebben?
Misschien hadden ze erg wilde seks....!
Wat de wond betreft: ga met je rat even langa de dierenarts. Zij zijn gespecialiseerd in het helpen van verwonde dieren dus zij kunnen je vast helpen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze zijn van het zelfde geslacht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De moderne rat is hier niet vies van! ;)