Hoe lang springt mijn kat na omdoen van vlooienband?

Ik heb haar net een vlooienband omgedaan omdat ze vlooien heeft, hoe lang duurt het voordat deze beesten van haar af zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het duurt een dag of 2-4 voor de werking goed effect heeft.

Een vlooienband werkt alleen voor t gedeelte van haar nek je kan beter bij de dierenarts pipetjes halen van frontline die spuit je boven in haar nek en dat werkt een maand en voor heel t lijf beter is er niet

Een vlooienband helpt niet zo goed als een pipet van Stronghold die je bij de dierenarts kunt kopen en je kat loopt het risico niet om door verstikking om het leven te komen met een halsbandje om want hier gebeuren veel ongelukken mee.

vlooien band weg doen helpt echt niet ga naar je dierenarts toe en vraag om advantage pipet dat werkt zo goed mijn poes is nu door en dankzij advantage weer helemaal vlooi vrij Toegevoegd na 3 minuten: en ze had echt een beste vlooienplaagje op der lijfje maar nu helemaal schoon Toegevoegd na 4 minuten: en dat al na 1 pipet al zegt genoeg toch over advantage

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100