Hoe lang springt mijn kat na omdoen van vlooienband?

Ik heb haar net een vlooienband omgedaan omdat ze vlooien heeft, hoe lang duurt het voordat deze beesten van haar af zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (4)

Het duurt een dag of 2-4 voor de werking goed effect heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vlooienband werkt alleen voor t gedeelte van haar nek je kan beter bij de dierenarts pipetjes halen van frontline die spuit je boven in haar nek en dat werkt een maand en voor heel t lijf beter is er niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
frontline werkt niet meer advantage dat werkt als enigste nog goed is bij de dierenarts ook bekend over frontline
Een vlooienband helpt niet zo goed als een pipet van Stronghold die je bij de dierenarts kunt kopen en je kat loopt het risico niet om door verstikking om het leven te komen met een halsbandje om want hier gebeuren veel ongelukken mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
plus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je kattenspecialist. ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stronghold werkt echt niet zo goed mijn poes had gewoon nog vlooien na de pipet van stronghold wat echt goed is is advantage dat werkt echt perfect
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
praat uit eigen ervaring echt advantage dat werkt zo goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou best kunnen,bij mijn katten hielp frontline nog,maar dat is nu ook niet voldoende meer,maar toen ik nog frontline gebruikte werden mijn katten ook vlovrij en sindsdien nooit meer vlooien gehad. Het is jammer dat ze steeds een nieuw middel uit moeten zoeken dat helpt omdat ze voor het andere resistent zijn geworden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet het dat is idd een nadeel zal op ten duur vrees ik helaas ook met advantage gebeuren
vlooien band weg doen helpt echt niet ga naar je dierenarts toe en vraag om advantage pipet dat werkt zo goed mijn poes is nu door en dankzij advantage weer helemaal vlooi vrij

Toegevoegd na 3 minuten:
en ze had echt een beste vlooienplaagje op der lijfje maar nu helemaal schoon

Toegevoegd na 4 minuten:
en dat al na 1 pipet al zegt genoeg toch over advantage