Waar koop je deksel voor open blikken kattenvoer

Een blikje dat open is stinkt zo en nu had een vriendin van vroeger zo'n plastic dekseltje erop. Waar kan je die nu nog kopen?

Toegevoegd na 6 uur:
wat lief dat iedereen er een wil opsturen! ik ben vandaag 3 dierenzaken afgelopen en ze hadden ze niet. op die site moet je minimaal 5 euro spullen bestellen en ze zijn maar 1 euro en bij de whiskas zaten ze ook helaas niet in de supermarkt maar thnxx!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.1K

Antwoorden (5)

Hallo Klavertjeellen,

De dierenwinkel verkoop ze zeker weten, soms heb je in de supermarkt een actie dat je er een gratis dekseltje bijkrijgt (vaak Whiskas).

Groeten Leonard

Toegevoegd na 3 minuten:
kijk hier bijvoorbeeld http://www.dierenwinkelplaza.nl/katten/drinkfontein-voerbak/voer-opbergsysteem/trixie-blikdeksel-2-stuks-oslash-105-cm.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die deksels werden soms bij de blikken meegeleverd, ik heb er nog een paar liggen.
Als je een persoonlijk berichtje met je adres stuurt dan wil ik er wel eentje opsturen.

Toegevoegd na 54 seconden:
De deksels zijn van het grote formaat Tom Poes kattenvoer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ze onlangs nog bij ranzijn gezien, en ik vermoed dat je bij dierenspeciaalzaken ook een goede kans maakt ze te vinden.

lukt het niet, pm me dan je adres maar, dan stuur ik je er een op.
Rieneke1
12 jaar geleden
Tegenwoordig is het niet eens meer nodig om ervoor de deur uit te gaan.. Je kan ze via de website van zooplus bestellen voor ca. 50 cent per stuk. (zie bron 1).

Een alternatief voor zo'n deksel is een speciale blikopener, die uit de bovenkant van het voerblik een soort dekseltje maakt, zonder scherpe randjes. (zie bron 2).

Ook zou je voor kleinere blikjes of kleine zakjes voer kunnen kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toen mijn kat nog klein was heb ik van whiskas blikjes gekocht waar toen automatisch de dekseltjes op zaten . daar hebben we nu een stuk of 5 van.
ze gaan bij mij al 8 jaar mee en zijn nog gewoon goed!