kan een goudvis een een saraha vis samen in een kom leven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is een saharavis?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij/zij bedoelt een sarasa denk ik ook wel komeetstaart erg snel en bewegelijk vandaar de naam.Wel een mooie vis,heb ze in mijn vijver en kunnen best wel groot worden net zoals de goudvis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik dacht al: hebben ze in de sahara woestijn ook vissen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee vertel mij wat.kijk naar antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en een ko(o)ikarper dan??? :OP

Antwoorden (2)

Je bedoelt denk ik sarasa/komeetstaart.Heb ze in mijn vijver en ze houden van gezelschap dus niet 1 kan met de goudvis want is verre familie.Hij is snel de naam zegt het al dus in een kom tja ik vind dat helemaal niets waarom niet een bak met wat zuurstofplanten.Hebben ze het beter naar de zin.En een beter leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sluierstaarten en goudvissen gaan niet goed samen in een kom, dus het is niet aan te raden.

goudvissen zijn veel sterker dan sluierstaarten, dus hou ze daarom apart.

in elke dierenwinkel zullen ze overigens hetzelfde zeggen. bovendien moet een sluierstaart korrels voer krijgen (die niet drijven) en voor een goudvis het drijvende voer geschikter.