Ik heb een tuin en een htk kitten van 4 mnd. Ze kan uit de tuin want klimt goed en kan over de schutting. Bij hoeveel maanden kan ze alleen op pad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Doet ze nu dus al ,steeds een eindje verder weg de wereld ondekken.Als er geen wegen en veel tuin in de buurt is prima,je kat krijgt de tijd van haar leven .Als dit niet het geval is een ander verhaal en kans op ongelukken en zou de kat dan in je tuin proberen te houden.Niet makkelijk want de drang om op pad is groot
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou haar op z'n vroegst vrij buiten laten na de castratie, die je met 6 mnd kan doen.
soms heb je er geen erg in dat je poes geslachtsrijp wordt; ze noemen dit "stil" krols worden.
en op een tienermoedertje, met alle gevaren van dien, zitten we niet te wachten.

verder is je poesje nog erg jong en speels, en ziet nog geen gevaar.
heb je geen mogelijkheid je tuin af te zetten, zodat ze veilig buiten kan?

Toegevoegd na 31 minuten:
nog een tip; als ze nog niet gechipt is, zou ik dat gelijk met de castratie laten doen.
Rieneke1
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
Hoe vaak heb je dit opvoedkundig verhaal al opgeschreven? Ik bewonder je doorzettingsvermogen! Plusssss dus weer.
Rieneke1
12 jaar geleden
altijd advocaat voor de katten ;)
dank ivana!
Ivana
12 jaar geleden
Met slagroom? ;)