jazeker! en miauwen, en met poten trekken etc.
die van mij kan zelf wakker schrikken en van de bank af knetteren.

net als bij honden en mensen verwerkt ook een kat indrukken van de dag in de dromen.

(volgende vraag!!!!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die van mij kan zelf wakker schrikken en van de bank af knetteren. Hierom krijg je een + stikte bijna in me colatje haha +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, mijn hond droomt ook :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het enige wat niet droomt (wat ik kan zien dan) zijn de tropische kikkers, de goud vissen en de tropische vissenafdeling hiero
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat lieg ik!!! die hamsters ook niet 3 luie donder die zoveel slapen, dat er gewoon geen hol meer te verwerken is om van te dromen hahah. voor de rest heeft alles last van slaap spasmen en geluiden hiero
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ :P haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-))

Andere antwoorden (2)

Maar natuurlijk!
En snurken, en stuiptrekkingen, en grommen! Hele verhalen lijken er zich soms af te spelen in dat kleine koppie.

Of katten kunnen dromen weten we niet, het kunnen natuurlijk ook bepaalde spiertrekkingen zijn, maar het lijkt er soms wel verdacht veel op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Katten dromen ook; in ieder geval heb ik bij een slapende kat ook wel eens de snelle oogbewegingen gezien die bij de mens kenmerkend zijn voor de droom (r.e.m.).
Tijdens de droom kunnen ze rennen en ook geluiden maken. Piepen komt minder vaak voor; misschien droomt de kat dan dat hij een muis is.