kan een valkparkiet tegen harde muziek?

ik heb mijn valkje op me kamer staan maar draai vaak harde muziek kunne ze hier tegen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Echt knalharde bonkmuziek is voor geen een dier leuk. Dus ook niet voor je valkparkiet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat snap ik ik zet hem nu ook niet zo hard meer maar af en toe wat harder kan niet echt kwaad dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eventjes dan..
Mijn cavia's schieten in hun huisje als ik muziek hard zet...
Dieren hebben een heel scherp gehoor. Mogelijk ook gevoeliger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn cavia's niet
Die blijven lekker eten haha, hoe hard de muziek ook staat
Zolang het dier niet zelf kan bepalen hoe hard de muziek staat en wanneer dat is, lijkt me het me dat het veel stress kan opleveren, en dat is heel ongezond voor een dier - voor een mens ook, bedenk maar dat harde muziek ook als martelmethode wordt gebruikt, en je weet niet hoe gevoelig de oren van jouw valkparkiet zijn.