help mijn hond heeft lijm gegeten?

mijn hond heeft net op een tube seconde lijm gekauwd toen ik niet keek, de tube was al bijna leeg, (nu nog steeds niet) er zit niks op zijn tanden voor zover ik kan zien. zijn lip daarentegen is helemaal wit ( dikke witte korst)
zijn kaken zitten niet aan elkaar vast.
hoe krijg ik dit eraf?
zijn er verder nog gevaren van het binnen krijgen?
moet ik naar de da?

Toegevoegd na 22 minuten:
oh om de vraag duidelijker te maken:
voordat hij de tube vond was de tube al bijna leeg, en er is maar iets weg uit de tube

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.7K

Het beste antwoord

Zijn bek afspoelen met koud water om te koelen en de lijm oplost, als het er geirriteerd uitziet insmeren met vaseline
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (2)

Ik weet er niet veel van, maar misschien zou je in plaats van te wachten op een antwoord naar iemand gaan en vragen die er veel over weet, bv. de dierenarts?

Toegevoegd na 1 minuut:
dus ja, misschien naar de "da" (ik wist eerst niet wat dat betekende)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De dierenarts bellen voor advies, die kan je vertellen of jullie langs moeten komen of dat je zelf iets moet doen/laten.