Je kunt 1 edelpapegaai leren praten.... dan moet je er dus 1 hebben, anders worden ze niet tam en leren ze ook niet om te praten.
Op commando.... uh... een papegaai praat als hij/zij er zin in heeft en soms doet-ie dat als jij dat wilt of aangeeft, maar natuurlijk niet altijd.
Niet iedere vogel praat ook goed, dat is wel een talent.
In het algemeen: de bester sprekers zijn grijze roodstaarten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bijgevoegd een site over papegaaien, specifiek ook de edelpapegaai.
http://www.papegaaien.net/Edelpapegaai%20-%20Index.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt ze leren praten maar dan niet dat ze alleen praten als jij dat wilt.
Als je er 1 hebt die het leuk vindt dan lult hij de oren van je kop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die van ons praat heel veel