Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (8)

Ze kunnen zelfs in kokend water maar of ze het overleven weet ik niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lijkt me dat tot een graad of 35 dat geen probleem moet zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hangt ervan af hoe warm dat water dan is. Tot een graad of twintig zullen ze het doorgaans nog wel redden maar ga je vijftig plus wordt het vanzelf vissoep.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
lekker vis !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"kunnen" ?

wat
leven, zwemmen, koken, mensergerjenietten?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in warm water zit weinig zuurstof, in koud veel. Vissen kunnen het niet overleven.
ik spreek uit ervaring

mijn neefje had een keer de kraan prongelijk op warm laten staan waardoor de vissen doodgingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn zusje heeft een tropisch aquarium, waar het water dus op temperatuur wordt gehouden, en daar heeft ze ook een goudvis in zitten (zwemmen dus eigenlijk) en die doet het al bijna 2 jaar hartstikke goed! Maar in dat water wordt ook zuurstof rondgepompt. Misschien verschilt het ook per soort, dat zou ik niet met zekerheid durven zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, mijn goudvissen zitten nu al 3 jaar een een aquarium van 30 graden en doen het hardstikke goed, er word geen zuurstof etc. Doorheen gepompt en leven nu al langer dan toen ik goudvissen in koudwater had zitten. Ook zijn ze een stuk actiever en zijn mijn water slakken ook heel blij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding