Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik verbied het mijn honden absoluut. Veel vogels dragen ziektes bij zich die besmettelijk kunnen zijn en ik neem geen risico of die ziektes ook voor honden kwaad kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je hond zal er natuurlijk niet dood van gaan natuurlijk! Maar misschien wel een beetje ziek worden. vogels eten natuurlijk van alles! Ik denk niet extreem ziek maar wel een beetje. Licht eraan hoe gezond jou hond is!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Astrea, wat e zou kunnen doen , is wat meeuwen- of duivenpoep Op 'n muizenval te smeren. Als hij dan 'n tik op z'n neus krijgt ,krijgt hij 'n negatieve associatie met de reuk van deze poepsoorten. Controleer of dat valletje niet TE hard dichtklapt. Er zit verschil in de soorten. Ben zeer benieuwd naar het resultaat. Beter 'n tik op z'n neus dan 'n ziekte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoewel je het misschien niet zou verwachten, zitten er in ontlasting van dieren vaak nog stoffen die een ander dier weer kan gebruiken, de wetenschappelijke naam hiervoor is: ‘Coprofagie’
Toch zou ik het mijn hond verbieden, hij kan er ook verschrikkelijk ziek van worden, voorkomen is altijd beter als genezen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding