Ons konijn heeft 'happen' uit de vacht, het lijkt een beetje bobbelig

Toegevoegd na 2 minuten:
Wie weet wat we er aan kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je konijn verhaart gewoon! Hij laat ze wintervachtje los, en laat alle overtollige haren los! Niks aan doen, hoort erbij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verharen gaat anders: Hij verliest veel haar, maar je hebt nooit het idee dat er echt "happen" uit de vacht zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt, maar als je er aan trekt, dan haal je er wel een "hap" uit
Je hebt een summiere beschrijving gegeven. Op basis van wat je schrijft denk ik aan mijt.

Daarmee kun je het beste snel even naar de dierenarts gaan. Een konijn kan hier erg veel last van hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grinnik... ik was inderdaad op de snelweg... Alleen stond ik niet op of onder een viaduct, maar stond ik met de auto in de file... Ik moest hardloopschoenen laten aanmeten in Borne en reed zo rond 15.45 terug over de A1... Tja... Dat was dus een ietwat langduriger ritje dan gepland, maar toch wel eens leuk om het als bestuurder van een vehikel mee te maken :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee... we hebben immers al een prijs, dus dat in Enschede alles voorbereid wordt op een huldiging dat is logisch, mochten ze het niet redden, dan gaan ze de beker vieren. Ajax neemt meer risico
Je konijn kan inderdaad gewoon verharen of hij/zij is geprikt door een mug.