Ze is dan nog niet zo ver, dat ze een dekking toestaat - blijkbaar is ze nog maar in de beginfase van haar krolsheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
Verkeerde kater? Erg kritisch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
al 5 keer krols en nog niet laten helpen?
waarom wil je een nestje?
Ivana
12 jaar geleden
@ Pokemon. Het kan natuurlijk een raskat zijn waarmee het de bedoeling is om een of twee nestjes te fokken. Niet alle poezen moeten direct worden gecastreerd natuurlijk.
Mischien is het nog een jong katje aan de begin van de krolsheid het komt later wel wanneer de kat op kater in gaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Krolsheid duurt een paar dagen, ze zal eerst de kater afwijzen, ze wil per slot van rekening geen watje dat zich zomaar weg laat jagen:-)
Het kan ook aan de omgeving liggen, als die vreemd is en/of onveilig aanvoelt kan ze blijven weigeren.
En dan kan het ook nog eens zijn dat ze die ene vent gewoon niet mot! Niets menselijks is onze katten vreemd:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Katten zijn katten misschien de verkeerde omgeving of niet de juiste man.Als het kan probeer het dan bij je thuis met een kater,omgeving is dan vertrouwd .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
Bij raskatten wordt de poes altijd naar de kater gebracht en niet andersom, dat werkt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit dus ook niet en waarom is dat ?
Je kat is er nog niet helemaal klaar voor om gedekt te worden,meestal is ze de 4e /5e dag van de krolsheid wel bereid om haar te laten dekken.