Waarom verstoppen honden hun bot?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zodat andere honden het bot niet afpakken, lijkt me...
Een hondenrangorde wordt bepaalt door het afpakken. Als jij het bot van de leider afpakt, ben jij de leider. Het lijkt me nou ook niet zo'n goed idee om je bot daar dan gewoon te laten liggen. Dan sta jij zometeen onderaan als hond. Puur natuur dus.

Antwoorden (1)

Voor slechtere tijden als reservevoedsel en om veilig te stellen voor soortgenoten.

Mijn hondje verstopt zijn buffelhuid-kluifje regelmatig. Maar wat in de tuin begraven wordt, vergeet hij. Dus ik graaf weer op..:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
:))